השכרת במות ומחסומים

ארגון אירוע, במיוחד כאשר הוא גדול ובעל מספר רב של משתתפים, אינו משימה פשוטה כלל וכלל. ישנם לא מעט פריטים אשר אין צל של ספק שבלעדיהם קיום האירוע אינו אפשרי, מותנה בספק או לכל הפחות בטוח הרבה פחות. במות ומחסומים נכנסים לתמונה בנקודה הזו בדיוק והם דרישת חובה באינספור אירועים, מכל סוג. אז כיצד ניתן להצטייד בהם?

עבור אנשים המארגנים אירוע, ברור כי אין אפשרות טובה יותר מאשר להשכיר את הפריטים החיוניים האלה מחברות הפועלות בתחום. אופיר אירועים, מהחברות המובילות בתחומה בישראל, מציעה את זה בדיוק.

התקנת במות

סוג שירות ראשון שאנו מציעים ללקוחותינו המארגנים אירוע, הוא הקמה של במה מאפס, בשטח המיועד. זוהי אפשרות מתבקשת בשורה ארוכה של אירועים, ירידים או כנסים, כאשר הבמות הן מכל סוג ובכל צורה: החל מבמת חופה, דרך במה לריקודים או במה להופעה ועד למסלולי דוגמנות במלוא מובן המילה. אנחנו מקימים במות בכל הגבהים, כולל במות המחייבות אישור מהנדס קונסטרוקציה (גובה של 60 ס"מ ומעלה). הבמות יכולות לעמוד בעומסים גבוהים במיוחד, של עד 750 ק"ג למטר מרובע. כמו כן, אנחנו מציעים את האפשרות לצבוע או לצפות את הבמות.

יש להדגיש כי אנו שמים את כל הדגשים הנדרשים על ההיבט הבטיחותי של הבמות, שעה שהליך ההקמה נעשה בדיוק על פי הספר. אנחנו מחזיקים בביטוח על פי תנאי "ביט", מה שמקנה לכם אחריות מלאה על טיב ביצועה של העבודה. מיותר לציין שהקמת הבמות נעשית בהתאם ללוח הזמנים שמתואם עם הלקוחות, ופירוקן נעשה מיד לאחר האירוע.

השכרת מחסומים

פריטים חיוניים אחרים באינספור אירועים, ולא רק באירועי יום העצמאות – אלו הם המחסומים. לא קשה להבין מהן המטרות העיקריות של מחסומים אלה, כאשר בין השאר ניתן למנות מניעת הסתננות לא רצויה של קהל לאירוע (ביניהם גם גורמים עוינים), הקטנה משמעותית של החשש מפיזור יתר של הקהל ושמירה על הסדר במהלך הערב כולו. המחסומים שלנו, בהם ניתן להשתמש לצרכים שונים של אבטחה, חסימה וגידור, הם באיכות הגבוהה ביותר שניתן לדרוש. בין הסוגים מהם ניתן לבחור, אפשר למנות מחסומי לחץ (דוגמת אלה הממוקמים בקדמת במות), גדרות ביטחון, גדרות הפרדה, עמודי תור, מחסומי לניתוב תנועה ועוד. את חלק מהמחסומים ניתן לעטוף בברזנט, בגוונים שונים, ובכך לשמור על מראה אסתטי במיוחד של חלל האירוע.

המוצרים שלנו, בדומה לשירות הקמת במות, עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות הנדרשים. הם מחזיקים בתו תקן, ועשויים מהחומרים החזקים והעמידים ביותר הנדרשים. הצבת המחסומים תיעשה לפני האירוע, על פי לוח הזמנים המדויק שתואם עם הלקוחות, ובהתאם לצרכים שהוגדרו מראש.

תנו לנו לסייע לכם

בשנים האחרונות, לקחה אופיר אירועים חלק מהותי בשורה ארוכה של אירועים, פסטיבלים, כנסים, מופעים ומסיבות, בכולם המשימה שבוצעה על ידי החברה נעשתה במקצועיות המקסימלית. אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לשמור על שקט נפשי, בהיבט מורכב זה של האירוע, ומעניקים לו את התחושה שהוא נמצא בידיים טובות כל העת.

בנוסף על כך, הניסיון שלנו בתחום מאפשר לנו להדריך ולכוון את הלקוחות לעבר פיתרון הארגון והאבטחה המתאים ביותר עבורו, בהתחשב בסוגיות דוגמת מטרת האירוע, מספר האורחים, מאפייני קהל היעד או אפילו התקציב שהם יכולים להקדיש לחלק זה של האירגון.