פיקניק משפחתי מורחב בטבע – לא מה שחשבתם

החלטתם לצאת לפינקיק משפחתי באחת מפנינות החמד של מדינת ישראל. זוהי החלטה שמגלמת בתוכה פוטנציאל ממשי לספק לכל הנוכחים חוויה עצומה. אתם מתחילים לחשוב על האוכל שתכינו לקראת הפיקניק, אך יודעים גם שניתן לקחת את האירוע כולו מספר צעדים קדימה. השכרה של ציוד שישמש אתכם לפיקניק, מחברה מקצועית הפועלת בתחום, כוללת בתוכה את כל המפתחות לעריכת פיקניק מושלם. וכאן בדיוק אופיר אירועים, אחת החברות הבולטות בתחום זה בישראל, תוכל לסייע לכם.

מגוון רחב של ציוד

המומחיות העיקרית של אופיר אירועים היא השכרת ציוד לאירועים בטבע, על כל הנגזרות של כך. החברה מציעה, פשוטו כמשמעו, את כל הציוד הנדרש לעריכת הפיקניק, מ-א' ועד ת' (ללא האוכל, כמובן). זה מתחיל עם כלי הגשה איכותיים, המגיעים במגוון צורות, צבעים וגדלים. על מנת לסייע לכם לשמור על סדר וניקיון, משווקת החברה גם מפות, מפיות ומוצרי טקסטיל אחרים, אשר חשיבותם בחיק הטבע נוטה להיות מכרעת.

לא כל מקום בישראל ערוך לאירוח מספר גדול של אנשים: מספר הספסלים הציבוריים קטן בלא מעט אתרים, אפילו מוסדרים, כאשר יש על כל שולחן הרבה מאד דורשים. גם לבעיה הזו מציעה אופיר אירועים מענה מלא, וזאת באמצעות מגוון רחב של רהיטים ופתרונות ישיבה: כיסאות, שולחנות או אפילו ריהוט אלטרנטיבי דוגמת פופים. גם במקרה הזה, מדובר על רהיטים בשלל סגנונות, אך עם מכנה משותף אחד: האיכות שלהם היא הגבוהה ביותר האפשרית.

השמש הישראלית מדאיגה אתכם? אופיר אירועים מספקת עבורכם פתרון אפשרי אחר: אלו הן רשתות ההצללה, אשר יכולות להפוך כל ישיבה בחיק הטבע לנעימה הרבה יותר. במקום לחפש למשך שעות אחר מקום מוצל (והרי במקומות פתוחים רבים אחרים בישראל אין בכלל צל), אפשר פשוט לבחור מקום בו מעוניינים לשהות ולמקם מעליו את רשת ההצללה.

אז למה להעדיף את אופיר אירועים?

חברת אופיר אירועים מצליחה להתבלט על פני מרבית החברות הפועלות בשדה המשחק בישראל. המוצרים שהיא מספקת עומדים בדרגות האיכות הגבוהות ביותר. אחראיות להם מיטב החברות בתחום בארץ ובעולם, מה שמאפשר לכם שקט נפשי של ממש בנוגע לנוחות השימוש בהם, למראה האסתטי שלהם וגם לעמידות שלהם למשך כל הפיקניק. האיכות הגבוהה לא נותנת את אותותיו על תג המחיר של המוצרים, שנחשב לאטרקטיבי בכל קנה מידה.

חברת אופיר אירועים פועלת מאז שנת 1998, מה שמבטיח שלאנשיה יש את הניסיון הרב ביותר שתוכלו לצפות לו. הניסיון והידע המקצועי שלהם מאפשר להם להתאים לכל לקוח את הציוד האידיאלי עבורו, וזאת בהתאם למקום הספציפי בו עתיד הפיקניק להיערך, ל"תכנית האומנותית" שלו, למספר המשתתפים וכיוצא בזה. אנשי החברה מעניקים ללקוחותיה תמיד ייעוץ מקיף ומלווים אותם לכל אורך הדרך, עד אשר הפיקניק מסתיים לו להנאתם הגדולה של כל המעורבים.