תנורי חימום לאירועים בחוץ

למה בעצם צריך תנורי חימום לאירועים?

אירועים רבים כיום נערכים תחת כיפת השמיים, מה שהפך ליותר מאשר טרנד חולף. לא קשה להבין מדוע: אירועים מהסוג הזה מציעים אווירה שונה ופתוחה (תרתי משמע), מספקים המון אפשרויות לארגון האירוע וגם חורגים מהנוסחאות השחוקות של התחום. החשש הכי גדול של מי שעורך אירוע תחת כיפת השמיים הוא ממזג האוויר, שבמצבים מסוימים, בעיקר קור או גשמים, עלול לפגוע בחוויה של האורחים. השכרה של תנור חימום יכולה לספק את הביטחון שרוצים בו, תוך כדי שיפור דרסטי של חוויית האורחים.

כל הסיבות להוסיף תנורי חימום

תנורי חימום לאירועים, כשמם כן הם, נועדו להפיץ כמויות גדולות של חום – מצרך מבוקש באירועים הנערכים תחת כיפת השמיים (בעיקר בחורף או בשעות הערב), אך גם באירועים בסביבה פנימית. תנורי חימום לאירועים מאפשרים לכן למארגנים הרבה מאד שקט נפשי, תוך ידיעה שהם יהיו מכוסים בלי קשר למזג האוויר באותו יום. על רקע העובדה שגם בימים שאינם חורפיים קיים סיכוי לטמפרטורות נמוכות יחסית בשעות הערב, בהן נערכים מרבית האירועים, מבינים עוד יותר מדוע התנורים עשויים להידרש.

למה צריך תנורי חימום לאירועים בחוץ?

תנורי חימום לא מצריכים הכנות מוקדמות, וגם לא תכנון של חודשים ארוכים. כל שנדרש הוא לבחור חברה שתספק את התנורים לפני האירוע, וכמובן שתדאג להעברה שלהם בחזרה לרשותה עם סיומו. ההשכרה של הציוד מאפשרת חיסכון משמעותי בעלויות, להבדיל מהמצב בו רוכשים את התנורים במיוחד לכבוד האירוע, ולא יודעים מה לעשות איתם לאחר מכן.

תנורי חימום לאירועים מהדור החדש

הדגמים המתקדמים של תנורים לוקחים את היתרונות שהוזכרו מעלה מספר צעדים קדימה. הם יהיו מוגנים בפני מים, ויבצעו את החימום באמצעות טכנולוגיה מודרנית שמספקת חימום יעיל וחסכוני (עלות מינימלית של כשקל לשעה). עוד משהו שתנורי חימום מהדגמים המתקדמים מספקים הוא גמישות, שעה שהם מגיעים עם שלט שמאפשר לשלוט מרחוק על עוצמת החום – ובכך להתאימה לתנאים הספציפיים של מזג האוויר. את התנורים וכלו לתלות במקומות שונים במתחם האירוע, או לחלופין להעמיד אותם על מתקנים ניידים ייעודיים.

ניתן למצוא כיום תנורים עם טווח חימום רחב ביותר: סביב כעשרה מ"ר בחלל פתוח, או פי שניים מכך בכלל סגור. חשוב לא פחות הוא שהתנורים מספקים חימום מיידי, מרגע ההדלקה שלהם, מבלי שיש צורך להמתין דקות ארוכות (וקרות). פלוס אחר הוא שהתנורים המתקדמים המוצעים כיום הם ידידותיים לסביבה.

לא רק תנורים – פתרונות חימום נוספים לאירועים

לצד תנורי חימום לאירועים יש פתרונות אחרים שעושים יופי של עבודה בחימום האורחים ומתחם האירוע. פטריות חימום נדרשות פעמים רבות, ולא קשה להבין מדוע: זהו מתקן חימום אסתטי, בצורת פטריה, שכולל במרכזו גוף חימום (מבוסס גז או חשמל). צורת הפטריה לא רק נראית מצוין, אלא גם מביאה לפיזור אופטימלי של החום. העובדה שהפטריות האלה הן ניידות, קלות משקל וניתנות להפעלה בפשטות, מסבירה מדוע ניתן לחשוב להצטייד גם בהן, לצד תנורי החימום.