השכרת ריהוט לאירועים ולכל מטרה

דומה כי אין צורך להכביר מילים על החשיבות של רהיטים: ואכן, בכל בית, משרד, בית עסק או מוסד ציבורי בישראל יימצאו רהיטים שונים, ורצוי כאלה העומדים בדרגות האיכות הגבוהות ביותר. אבל מה כאשר נדרש לספק ריהוט למקום אשר מעצם מהותו אינו כולל פריטים חיוניים אלה? מה ניתן לעשות כאשר מארגנים אירוע, ונדרש לספק בו פתרון של ממש עבור האורחים?

ובכן, במצבים אלה חייב להיכנס לתמונה שירות חיוני המוצע כיום על ידי חברות שונות בישראל, והוא השכרת ריהוט. המאמר הבא מתייחס לרהיטים המרכזיים המרכיבים את המשוואה ולנסיבות שהופכות את ההשכרה לרעיון מוצלח בכל קנה מידה.

אינספור אפשרויות בבחירת הריהוט

ריהוט, ולא צריך להיות נגר או מעצב פנים כדי לדעת זאת, מכניס אותנו לשדה משחק רחב בכל קנה מידה. זאת עקב המגוון הרחב מאד של פריטים שעונים על ההגדרה הזו. זה מתחיל עם הפריטים הבסיסיים יותר, ביניהם ניתן למנות שולחנות, כסאות או מזנונים, המקבלים על עצמם תפקידים פונצקיונאליים מוגדרים. אלו יכולים להיות, למשל, שולחנות אוכל, אך גם שולחנות בר או שולחנות בית קפה – כל אחד מהם נוטה להיות בעל מאפיינים שונים בתכלית מבחינת חומר הגלם, הצורה, הגודל וכיוצא בזה. כאשר מעוניינים ליצור פתרונות ישיבה ואירוח עם “טוויסט”, ניתן לבחור להוסיף ציוד אלטרנטיבי, דוגמת פופים, כריות, הדומים וכיוצא בזה: אלה, עושה רושם, תורמים מאד להפיכת האווירה לקלילה ולמשמחת פי כמה.

בהמשך לנכתב מעלה, גם חומרי הגלם מהם עשויים הרהיטים השונים הם הכול חוץ מקבועים. בעוד שבחירה מסורתית היא רהיטי עץ או פלסטיק, ניתן למצוא גם פתרונות מיוחדים יותר, דוגמת ריהוט ראטן, המגלם בתוכו מגוון יתרונות ממשיים.

השכרת ריהוט לאירועים, חגים ומה שביניהם

לאחר שהבנו מה נדרש להשכיר, צריך לספק תשובה לשאלה משמעותית אחרת – והיא “באילו נסיבות?” התשובה הפשוטה לכך היא שבלא מעט מצבים אפשריים. זה מתחיל עם האירועים השונים, בין אם גדולים או קטנים ובין אם משפחתיים או עסקיים, בהם נדרש לספק עבור האורחים את כל התשתית הנדרשת לכל אורך האירוע. אירועים בסדר גודל שכזה הנערכים במקומות שאינם בהכרח מורגלים לקיום אירועים (למשל, תחת כיפת השמיים או אפילו בחצר הביתית), יצריכו השכרה של עשרות רהיטים, אם לא יותר מכך. זו גם הנקודה בה מבינים מדוע ההשכרה היא הפתרון המשתלם ביותר שניתן להעלות על הדעת, ולא פעם האופציה היחידה: אף אדם לא יהיה מעוניין לרכוש עשרות רבות של פריטים שייעשה בהם שימוש למספר שעות בלבד.

השכרת ריהוט צריכה בהחלט להיות אופציה רלוונטית גם במועדים המיוחדים בלוח השה הישראלי – אלו הם חגי ישראל. כאשר מארחים את כל המשפחה לערב ראש השנה, ליל הסדר או לישיבה בסוכה, ייתכן מאד כי רהיטי הבית לא יהיו בכמות או באיכות מספקים לצורך האירוח, מה שמצריך להשכיר אותם.