מדוע טרנד השכרת כלים לחגים הולך וצובר תאוצה?

בכל שנה, כאשר החגים מתקרבים, עולות שאלות על האופן בו מתכוונים לארח הפעם את המשפחה, החברים וכל מי שצריך לשבת סביב שולחן החג. למרות שלכל אחד ממועדי ישראל יש חוקים משלו, ברור דבר אחד: בכל אחד מהמקרים יש צורך בהכנה לא פשוטה לקראת החג.
אתם מחפשים בנרות אופציה להקל קצת על כל המעורבים, תוך פוטנציאל משמעותי לשיפור האירוע. שירותי השכרת כלים לחגים, המוצעים על ידי אופיר אירועים, הם בדיוק הפתרון בשבילכם.

היתרונות של השכרת כלים לחגים

השכרת כלים לחגים מבוססת על רעיון די פשוט: פונים לחברה המחזיקה בהיצע רחב של כלים איכותיים – אופיר אירועים במקרה הזה. החברה מספקת מספר שעות לפני האירוע את כל הכלים שזקוקים להם, וזאת על פי בחירת הלקוחות ובהתאם למאפיינים הספציפיים של ערב החג (למשל מספר האורחים). כבר כאן אפשר ללמוד על הקלות של עריכת החג באמצעות הכלים המושכרים ועל המעלות שהצעד הפשוט הזה מציע.
מאחורי כל טרנד יש לא מעט סיבות שמסבירות אותו, וכך גם במקרה של השכרת כלים לאירועים. היתרון הראשון הוא כלכלי במהותו. ערבי חג בישראל ידועים בכך שהם שמחים והמוניים. המשמעות היא שצפויים לשבת סביב שולחן החג הרבה מאד אנשים, כך שיש צורך לדאוג לכל אחד מהם לכלי אוכל: לרוב מספר צלחות וסכו”מים במטרה לעמוד בכל הברכות והמאכלים המונחים בשולחן.
הבעיה היא שבמשפחות ישראליות רבות אין מספר מספק של כלים לאירוח המוני, מה שמצריך במצב ה”רגיל” רכישה של כלים במיוחד לכבוד החג. עם כל החגיגיות שברכישה שכזו, היא תהיה יקרה ולא בהכרח שימושית – סיכוי גדול שלאחר מכן הכלים יאוחסנו בארון למשך תקופה ארוכה. השכרת כלים לאירועים כרוכה אמנם בתשלום, אבל אין צל של ספק שהוא נוח ואף בטל בשישים אל מול האלטרנטיבה של רכישת כלים לחג.

המראה כן קובע

כשמארחים כיום לערב חג רוצים לעשות את הרושם החיובי ביותר האפשרי. הכלים שעושים בהם שימוש צריכים להיות מרשימים מבחינה אסתטית, מכובדים ולעיתים גם יוקרתיים. השכרה של כלים לאירוע מאפשרת זאת, בעיקר אם בוחרים בחברה עם כלים איכותיים דוגמת אופיר אירועים. האחרונה מספקת כלים בכל סגנון ובעיצובים שונים, במטרה להתאים אותם לצרכים המשתנים של המשפחה הישראלית המארחת: תוכלו למצוא כלים בסיסיים יחסית אבל גם כאלה שלוקחים את היוקרה מספר צעדים קדימה.
גם כאן קיימת אופציה שהכלים המושכרים יהיו בכמה דרגות מעל הכלים שיש בבית מבחינת הסגנון העיצובי והאיכות הכללית (לדוגמא חומרי גלם). על אחת כמה וכמה הפתרון הזה יהיה מכובד יותר מאשר רכישה של צלחות חד פעמיות פשוטות. התוצאה היא שבאמצעות בחירה נכונה של כלים, מחברה מקצועית הפועלת בתחום, אפשר לשדרג את שולחן החג גם מבחינה אסתטית.

כבר לא צריך לשטוף כלים

כידוע, לכל חג יש מוצאי חג – או לפחות את השעות שאחרי ערב החג. שם המשפחה הישראלית הממוצעת צריכה להתמודד עם הרים של כלים בכיור. שטיפתם הופכת למשימה מורכבת ודי מייאשת, שעלולה לגזול זמן רב, כשכל מה שרוצים לעשות הוא לנוח. באמצעות השכרת כלים לאירועים אפשר להגשים את הרצון הזה. כל מה שצריך לעשות הוא למקם את הכלים בשקית ולהניח אותם ליד דלת הבית (אין צורך לנקות כמובן). אנשי החברה המשכירה את הכלים יגיעו במהרה לאסוף אותם וישאירו את בני הבית עם האפשרות לחזור לשגרה במהירות האפשרית, ללא בזבוז זמן יקר מחייהם במלאכת השטיפה, הניקיון והסידורים. לא תאמינו עד כמה השעות שאחרי ערב החג צפויות להיות מהנות יותר בעקבות השינוי הזה.