השכרת כלים לאירועים בלתי נשכחים

רגעים שנשארים כל החיים

ישנם רגעים הנשארים חיים בזכרון למשך שנים ארוכות. אירועים משפחתיים מתוכננים עד לפרט הקטן המותירים את האורחים ללא נשימה, אירועי חברה מפוארים, אירועים פרטיים לאנשים המיוחדים בחייכם ועוד. אירועים אלו הינם בעלי ערך משמעותי בחיינו ומהווים סיבה להשקעה אמתית. הארגון, התפאורה, התכנון והתכנים שיעוררו השתאות בקרב האורחים שלנו, הם שיותירו את הרושם העמוק, הנותר בזכרון ובלב.

אירועים מיוחדים לאנשים מיוחדים

אירוע מתוכנן כראוי הערוך ברמה גבוהה אינו אירוע שניתן להתעלם ממנו. באופיר השכרת כלים לאירועים עורכים לאנשים מיוחדים אירועים מיוחדים. החל מהבחירה המדוקדקת והבלתי מתפשרת בכלים המעוצבים, דרך תחזוקה קפדנית ושמירה על שלמות הכלים ועד להענקת הברק הייחודי. ערכים אלו המייחדים אותנו באופיר אירועים, יעניקו לאירוע שלכם אווירה קסומה הלקוחה מאגדה אחרת.

אופיר אירועים מציעה לאוהבי החיים הטובים סטים של כלים מהודרים, יוקרתיים, בעיצוב ייחודי ומפנק ובמגוון סגנונות המותאמים לצרכי הלקוח באופן אישי.

אירועים משפחתיים – למשפחות שראויות לטוב ביותר

בין שמדובר באירוע חינה, בין אם מדובר ביום הולדת משפחתי ואפילו כינוס של המשפחה הרחבה – אופיר השכרת כלים לאירועים מעניקה לכם הזדמנות נפלאה להנאה מפינוקי החיים הטובים. מגוון סטים ייחודיים המתאימים לאופיו של האירוע שלכם – יוקרתי או טבעי, קטן או גדול, בחוץ או בתוך הבית. עם אופיר אירועים תוכלו ליהנות מסט כלים מושלם לבחירתכם מתוך מגוון דוגמאות. בסוף האירוע הצוות של אופיר אירועים ישטוף עבורכם את הכלים מבלי שאתם תצטרכו להתאמץ.

אירועי חברה

לרגל חנוכת המשרד או חניכת סניף חדש, לציון הצלחה משמעותית ופריצת דרך בחברה, אנחנו באופיר אירועים מעמידים לרשות חברות ובתי עסקים סטים מרהיבי עין של כלים. לאירועי יוקרה או אירועים רשמיים, אצלנו תמצאו את כל הדרוש לאירוע המושלם. החל מכל הציוד הדרוש לבר סלטים, דרך כוסות טקילה, וויסקי ועד להשכרת אביזרים משלימים, אנחנו באופיר אירועים נעניק לחברה שלכם אירוע שלא יישכח בחיים.

אירועים ייחודיים/ אירועים מסוגננים

ארוחות טבעוניות מרובות אורחים, ארוחות בסגנון המזרח הרחוק, כלים מיוחדים למאכלי עדות ואפילו סט שלם של ציוד לחינה מוצעים ללקוחותינו באופיר אירועים. לקוחותינו נהנים מכל מה שדמיונם מבקש: גסטרונומיים ענקים לחימום מזון במקום פלטות לא מאורגנות, סירי פויקה, ווקים ענקיים, טג'ינים, כוסות מרוקאיות ומגוון רחב נוסף של כלים מפנקים.

הפקות והשקות חגיגיות

אנחנו באופיר אירועים עושים כמיטב יכולתנו על מנת להשלים את ההפקה החגיגית באמצעים המקצועיים ביותר. כדי להותיר רושם בקרב המבקרים, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מגוון עצום של כלי יוקרה עוצרי נשימה ביופיים, המשתלבים היטב בתפאורה של האירוע ומסייעים ביצירת התרגשות שתימשך הרבה אחרי שהאירוע ייגמר. אנו עובדים עם חברות ההפקות הגדולות ביותר בארץ ומציעים ללקוחותינו ליהנות מניסיון ואיכות שאין דומה להם.