השכרת כלים לאירועים ולחג – מעבדות לחירות

תקופת החגים היא משמחת, ללא צל של ספק: כל חג הוא הזדמנות מצוינת שלנו לבלות זמן איכות עם האנשים היקרים לנו, לשנות את השגרה ולהתאוורר. הבעיה מתחילה כאשר אנחנו מגלים בכל פעם מחדש שחגים לא ממש מאפשרים לנו מנוחה, בעיקר כשאנחנו מארחים אנשים. אנחנו משקיעים במצבים האלה שעות ארוכות בהכנת הבישול, אך גם אחריו – חשבו למשל על שטיפת הכלים. התמונה הזו דומה ואפילו מורכבת יותר כאשר אנחנו מארגנים אירוע ובו עשרות או מאות מוזמנים.

בשנים האחרונות הבינו יותר ויותר ישראלים כי השכרת כלים לחגים ולאירועים מיוחדים יכולה להפוך את החיים שלהם לפשוטים הרבה יותר.

אז למה כדאי להשכיר כלים לאירועים?

השכרת כלים לחגים ולאירועים מגלמת בתוכה מספר יתרונות. הראשון, עליו רמזנו כבר למעלה, נוגע לנוחות שלכם. הכלים המושכרים מונעים מכם את הצורך להשקיע זמן ארוך לאחר כל חג בשטיפת וניקיון הכלים, שמגיעים בנסיבות האלה לכמויות מסחריות. אין הרבה דברים מתסכלים יותר מאשר לעמוד בכיור, בתום החג או האירוע החגיגי, ולשטוף מאות כלים אל תוך הלילה. עם הכלים המושכרים, אפשר פשוט להניח אותם בשקית שתחכה לאיסוף של החברה המשכירה, או לחלופין להשליך לאשפה (במקרה של כלים חד פעמיים)

מבחינה כלכלית, השכרת כלים יכולה להיות חסכונית פי כמה מכל פתרון אחר. זה טוב ויפה שבכל בית יש צורך בכלים, שישמשו את בני הבית.. אבל מה לגבי הכלים המיוחדים לאירוח? המציאות מראה שאנחנו משתמשים בהם לעיתים רחוקות, לעיתים אחת למספר שנים. זה לא רק שאנחנו מוציאים סכומים גבוהים מאד על הרכישה של המוצרים, אלא שאנחנו עושים זאת עבור כלים שברוב השנה יאוחסנו כלאחר כבוד מפוקפק בארונות, או אפילו בארגזים סגורים. השכרת הכלים מונעת מאיתנו את העלויות האלה, כאשר היא תוצע במחיר שהוא בהחלט אטרקטיבי. לא נצטרך בהמשך לכך לעבוד קשה כדי למצוא מקום פנוי עבור הכלים – פורסים אותם לפני תחילת האירוע ומוציאים אותם מהבית בסופו.

אם חששתם ממראה שאינו מרשים של הכלים המושכרים, כדאי שתחשבו שוב. כיום מוצע מגוון אינסופי של סוגים, גדלים, סגנונות ועיצובים של של כלים, כולל כאלה שעומדים בדרגות הפאר הגדולות ביותר. כתוצאה מכך אפשר למצוא כלים מהודרים לחגים ולאירועים, ואפילו להתאים אותם לעיצוב של מקום האירוח, לנסיבות האירוע ולטעם האישי שלכם.

כך עושים זאת נכון

השכרת כלים לאירועים מורידה את המאמצים שאתם מבצעים למינימום האפשרי. כל שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם חברה המציעה את השירות – אופיר אירועים, כמובן – ולתאם מראש מהם הכלים שאתם זקוקים להם, ומאיזה סוג. כיום אפשר להשכיר כל סוג של כלי, בין אם סכו”ם, צלחות, קערות (כולל קערות מרכז שולחן וקערות מזנון), כלי חימום, ספלים, כוסות ועוד. השלב הבא הוא פשוט לתאם את האיסוף של הכלים, כאשר יכול מאד להיות שהחברה פשוט תביא את הכלים עד פתח הבית או מקום האירוע במועד שנקבע.