כל הציוד שצריך לתערוכה

בין אם מדובר בתערוכה חשובה עם עשרות ביתנים, באירוע ציבורי מורכב מטעם הרשות המקומית או באירוע פארק עם קהל של אלפים – כשמדובר על ציוד לאירועים, הבחירה בחברה הנכונה שתהיה אמונה על הציוד המתאים לצורך שלך היא קריטית להצלחת האירוע.

מה בעצם מאפיין תערוכה מוצלחת?

ובכן, הצלחתה של תערוכה נבחנת על ידי שלושה פרמטרים עיקריים:
• תוכן התערוכה
• משתתפים בתערוכה
• כלל האספקטים הנוגעים בהפקת התערוכה עצמה ובעיקר הביתנים שבה.

הפקת תערוכה כוללת את כל המרכיבים הטכניים והלוגיסטיים התומכים כמו יסודות בתוכן האירוע, אולם כשמדובר על ציוד לאירוע, אנו למעשה דנים באחד הנדבכים המרכזיים של תחום ההפקה – הסובב סביב הציוד שבו משתמשים בתערוכה.

כיצד נמנעים מהתקלות הנפוצות בבחירת ציוד לאירועים ותערוכות?

על מנת לאפשר לך לקבל החלטה בעיניים פקוחות ולהימנע מהטעויות הקשורות בציוד לאירועים ולתערוכות, ריכזנו עבורך את כל המידע שחשוב להביא בחשבון בטרם בחירת ספקית הציוד:

הכל מתחיל בהבנה

ציוד לאירועים ולתערוכות, מקטן ועד גדול, ממפיות על יד הצלחת ועד לבמות ענק, ביתנים לתערוכות המורכבים כהלכה ועוד כל אלו ועוד דורשים התאמה מדויקת לאופיו של האירוע.
במהלך פגישה נעימה וסיור שטח, המומחים לציוד לתערוכות יהיו קשובים לך לחלוטין כדי להבין את החזון של האירוע ואת מטרותיו – וביכולתם להמליץ על הפתרון המדויק ולספק לך מענה יצירתי ומקצועי, על פי הצרכים של האירוע הספציפי שלך.

כוחה של במה המורכבת כהלכה

באירועים רלוונטיים, הקמה והרכבה של במות הם מרכיבים דומיננטיים מאוד ומכריע בתפקיד ההפקה. במה המורכבת כהלכה, מותאמת בגודלה לצורכי התכנית האמנותית, חזקה מספיק לשאת את כל כובד המשקל ובטיחותית ללא פשרות, תתמוך באירוע ותבטיח את הצלחתו. לעומת זאת במה חורקת, לא יציבה, צפופה ולא בטיחותית עלולה ליצור מבוכה גדולה.

הקפדה על בטיחות מונעת אסון

כאשר כל מערך ההפקה והציוד עובד ומתואם כמו שצריך על ידי אנשי מקצוע מנוסים, האירוע עובר ללא תקלות ומאפשר למשתתפים ליהנות באופן מלא. ברגע שמתחילות התקלות, או חלילה האסונות, אם נזכר לרגע בגשר המכביה שקרס, האירוע כולו נפגע באופן בלתי הפיך.
בלי עיגולי פינות ול-"יהיה בסדר". עבודה מדויקת ואחראית הנשענת על ידע וניסיון מוכח היא המפתח לאירוע מוצלח, גם מבחינה זו.

בניית ביתנים לתערוכות

כדי לבנות ביתנים לתערוכה שבאמת מביאים לידי ביטוי את האפקט המבוקש, על אנשי המקצוע המקימים את הביתנים להכיר בחשיבותו של הביתן על המבקר. הביתן הוא למעשה אמצעי הפרסום המשמעותי ביותר עבור המציגים בתערוכות, וככזה יש לבחון היטב כמה מאפיינים מובילים:
⦁ מספר המבקרים הצפוי לשהות בביתן בכל זמן נתון
⦁ מיקומו המדויק של הביתן – ולהיכן פונים הפתחים
⦁ עיצוב הביתן – על שלל היבטיו על מנת שיהווה גורם משיכה אטרקטיבי
כלל הנושאים הללו דורשים ניסיון מקצועי רב – ובפועל הם נחלתם של אנשי המקצוע. לפרטים נוספים אודות בניית ביתנים לתערוכות.

ציוד לאירועים מאת המומחים

חברת אופיר אירועים נשענת על ניסיון של מעל שני עשורים בהשכרת במות, ציוד לאירועים פתרונות הצללה. במקביל לכך, אופיר אירועים רואה באיכות השירות אשר היא מספקת ערך עליון – ומתחייבת למקצועיות בלתי מתפשרת ואפס עיגולי פינות.
אנו מספקים לך גישה לכל הציוד הדרוש לתערוכה תוך הקפדה יתרה על מקצועיות, דייקנות ומסירות: במות גדולות או קטנות, ריהוט מותאם לאופי האירוע, מחסומים לכניסה, אוהלי ענק, פתרונות איכותיים להצללות, ציוד קירור וחימום, השכרת כלים, מפות, מפיות וציוד נלווה ועוד –הכל בהתאמה מדויקת לתערוכה שלך.
אנו אוהבים את העבודה שלנו, יודעים לעשותה היטב ומתגאים בכך. לקוחות מרוצים ומכתבי התודה יודעים לספר ולהעיד על איכות ומקצועיות השירות אשר קבלו מאופיר אירועים. נשמח לשוחח ולהציע פתרונות