רשתות צל לאירועים

רשתות צל לאירועים הן פתרון יעיל ויצירתי אם אתם רוצים להפיק אירוע באוויר הפתוח!

רשתות צל מעניקות פתרונות ייחודיים ודקורטיביים למסיבות, חתונות ואירועים שונים הנעשים בשטח. עם הצללה בהתאמה אישית תוכלו להגן על האורחים שלכם מפני פגעי מזג האוויר בצורה אותנטית, חווייתית ומעוצבת, כך תרימו את האירוע שלכם באוויר.

אופיר אירועים, חברה משפחתית להפקה והשכרת ציוד לאירועים, עם וותק של למעלה מ- 20 שנה בתחום. אנחנו עובדים עם לקוחות פרטיים ועסקיים במסירות גדולה ומרץ רב כדי שכל אירוע שיוצא לפועל יהיה מוצלח ובלתי נשכח!

רשתות צל לאירועים זאת הדרך האולטימטיבית לערוך אירוע בשטח בימים חמים ועם עבודת לוגיסטיקה מתוכננת ומקצועית האירוע שלכם יהיה חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.

ליווי אישי לאורך כל הדרך

אנחנו מעניקים לכם ייעוץ וליווי אישי החל מפגישת ההיכרות הראשונה ועד לסיום האירוע.

רשתות צל לאירועים קיציים

רשתות צל עדינות ויפות שיעניקו לכם הגנה מהשמש ויוסיפו טאץ' עיצובי יוצא מהכלל!

רשתות צל בהתאמה אישית

רשתות צל בהתאמה אישית לכל אירוע בהתאם לנושא, לקהל היעד והעונה בשנה.

איכות ללא פשרות

כל רשתות צל שלנו איכותיות ועומדות בתקנים המחמירים ביותר כדי להבטיח לכם אירוע לא פחות ממושלם.

רשתות צל לאירועים באווירה אחרת

אירועים תחת כיפת השמיים הפכו בשנים האחרונות לטרנד לוהט בקרב כל מי שמבקש להפיק אירוע מיוחד ושובר שגרה, אחרי הכול – אין כמו לערוך חגיגה מול הנופים המרהיבים שבמדינתנו הקטנה, בין אם זה לנופים ירוקים והפסטורליים, במרחבים מדבריים או בחוף הים.

חשוב לזכור שכל אירוע בחיק הטבע מצריך התארגנות לוגיסטית מורכבת ומקצועית וכדי להתמודד עם מזג האוויר החם ברוב חודשי השנה בארצנו ועדיין ליהנות מאירוע מוצלח ונעים – יהיה עליכם להגן על האורחים שלכם מפני קרני השמש החזקות. רשתות צל איכותיות יוכלו לפתור לכם את הבעיה וליצור לכם מרחבים מוצלים וקרירים כך שהאורחים שלכם יוכלו להמשיך לרקוד ולחגוג איתכם מבלי להרגיש חוסר נוחות.  בנוסף, רשתות צל באירועים יוצרות מרחבים תחומים ומוגדרים בעזרתם תוכלו להגדיר מחדש את התפקיד והאווירה של האזור הנבחר, לדוגמה: אם תרצו, ניתן ליצור הפרדה מדליקה בין רחבת הריקודים לאזור קבלת הפנים.

פתרון מותאם אישית לכל סוג אירוע!

אם החלטתם שאתם רוצים לערוך אירוע באוויר הפתוח, כדאי שתדעו שאופיר אירועים כאן כדי להפוך את האירוע שלכם לחוויה של פעם בחיים! אנחנו נדאג להקים רשתות צל בהתאמה אישית לאירוע המיוחד שלכם – יחד נבחר את המידה הנדרשת, את אחוזי ההצללה שנדרשים וכמובן שאת הצבע.  

בין אם מדובר באירוע רב משתתפים או אינטימי ומצומצם, בדבר אחד אתם יכולים להיות בטוחים: עם אופיר אירועים תוכלו להיות בטוחים ורגועים שתיהנו מאירוע מושלם, עם מענה אישי ואדיב לאורך כל התהליך. המומחים שלנו ידאגו להתאים עבורכם את פתרון ההצללה הטוב ביותר לאירוע שלכם – בין אם זה יהיה רשתות צל או פתרונות הצללה נוספים שחברתנו מספקת.

מתכננים אירוע ומחפשים רשתות צל? בואו נדבר!

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים שלכם ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם: